Nog maar 1 nachtje slapen

18 september 2017 - Monster, Nederland

Lieve vrienden en familie,

Het is eindelijk zo ver, nog maar 1 nachtje slapen en het avontuur gaat beginnen. Een idee wat 10 jaar geleden is ontstaan vanuit het programma all you need is love. Elk jaar tijdens kerst gingen ze 'Down Under'. En dat wou ik ook. Na jaren lang speculeren heb ik uiteindelijk de keus gemaakt om naar Australië te gaan. Een geweldige baan als doktersassistente er (helaas) voor op moeten geven, waar ik het elke dag super naar mijn zin heb gehad.

Afgelopen vrijdag een surpriseparty voor mij georganiseerd. Wat was dat super geregeld! Ik heb het zo erg naar mijn zin gehad!!

En nu.... nog maar 1 nachtje slapen. We gaan het avontuur tegemoet! Ik houd jullie via deze reisblog op de hoogte van mijn avonturen in Australië en eventueel landen erom heen!!

1. Papa Ted:
    18 september 2017
    Ik ben trots op jou en je avontuur. Geloof in jezelf en geniet van elk moment. 💋💕
  2. Mama:
    18 september 2017
    Lieve Marjolijn. Jouw droom komt eindelijk uit. Het grote avontuur tegemoet. Ga heerlijk genieten en pas goed op jezelf. Hele dikke kus mama. Ik hou van je
  3. Anoniempje:
    Have Fun, geniet 💕💕
  4. Suus:
    Lieve Marjolijn,
    Ik vind je zo stoer! Veel plezier. Ik kijk uit naar je verhalen. Ga je wel missen hoor!
    Groetjes, Suus
  5. Sanne:
    19 september 2017
    Hi Marjolijn, super dat je de stap gezet hebt. Ga je geen spijt van krijgen. Zal eerste dagen beetje wennen zijn maar ik weet zeker dat het goed gaat komen! Benieuwd naar je verhalen!
    Liefs, Sanne
  6. Mylène:
    19 september 2017
    Super gaaf Marjolijn!!! Geniet ervan!
  7. Joany:
    Veel plezier!!
  8. De Ter Laakies:
    Lieve Marjolein,
    Heeel gaaf dat je dit doet!, wij wensen je veel plezier!!!.
    Extra dikke knuffel van Gwenn😊😊😊
  9. Sofie:
    19 september 2017
    Jeetje Marjolein..... ik zie nog een kleine bambino staan in een groene blouse en nu ga je alleen down under!! Wat gaaf en stoer dat je dit doet!! Maak er wat moois van!
  10. Bep:
    19 september 2017
    Ben je er al? En wat mis je het meest ????? Ja zeg maar eerlijk..... mij 😃😂🤣😂 nou mis jou wel hoor maar weet zeker dat je sterker, wijzer en mooier terug komt. Have rete veel fun en geniet van elke dag. Dikke kus en een hele dikke feestweek knuffel! 😙
  11. Heidi:
    20 september 2017
    Wat een avontuur Marjolein. Heel veel plezier. 🤗
  12. Nathalie van Rijn:
    21 september 2017
    super stoera! ga lekker genieten van dit geweldige avontuur en maak mooie
    herinneringen.. benieuwd naar je verhalen. xx
  13. Andre:
    23 september 2017
    Keep your head up down under, suppose it'll be awesome!! 😻 Van David 💋Van Guus 💋Van Veerle 👫Van Sietse 😘Van marisca en andre